• Какво ново в света на SEO през 2018

Seo тенденции през 2018

Планирането винаги е добра идея, няма значение до къде ще пътувате – дали ще е до близкия търговски център или на дългоочаквана почивка. Ето защо е важно да познавате и включите както съществуващите, така и предстоящите тенденции в областта на SEO. Така че, за да направим нещата малко по-лесни, ние сме събрали този списък от 7 функции които водещи дигитални маркетингови компании считат, че са най-важните в света на оптимизацията на търсачките, сега и през следващата 2018 година.

1. Качествен линк билдинг

Изграждането на добри, качествени препратки, които добавят стойност към потребителското изживяване е един от основните начини, по които можете да покажете на Google, че имате надежден уебсайт. Трябва да имате препратки само към реномирани източници, а не просто да наводните вашият профил с връзки, които отвеждат посетителите ви до множество директории. Изграждането на качествени препратки към Вашия сайт трябва да играе решаваща роля в стратегията ви за SEO през 2018 г, ако търсите по-висока позиция в класацията на Google.

2. Бързо зареждащи се мобилни страници

Повечето от нас мразят дългото чакане, за да се зареди дадена уеб страница. Всъщност Google също не харесва бавно зареждащите се страници, и затова въведоха AMP – проект с отворен код, който позволява на мобилните браузъри да зареждат всяка страница 4 пъти по-бързо от нормалното, като използват 10 пъти по-малко данни. AMP може да не е особен фактор за класиране, но по-бързото време за зареждане ще намали баунс рейта Ви, което от своя страна ще повиши позицията на уебсайта Ви в класирането от Google.

3. Използване на гласово търсене

Все повече и повече потребители осъществяват достъп до интернет чрез гласови команди. И през 2018 г. броят им ще се увеличава експоненциално. Стратегията ви за вашата SEO оптимизация трябва да включва нови ключови фрази които да са в по-разговорен вид. Например ключовата фраза “ресторанти в центъра на София” има по-голяма вероятност да постигне добри резултати, ако е написана по начин, който звучи по-естествено, като например “Къде е най-доброто място за хранене в центъра на София?”

4. Оптимизиране за мобилни устройства

Още през 2015 г. броят на търсенията в интернет през смартфони изпревари търсенията от настолни компютри. Тенденцията продължава с пълна сила и ако нямате респонсив уебсайт, който работи на мобилни телефони, таблети и други мобилни устройства, рискувате да загубите много от потенциални си клиенти. Особено собствениците на сайтове за електронна търговия трябва да гарантират, че посетителите им могат да преглеждат гладко и безпроблемно всички техни продукти.
5. Изградете бранд

През 2018 ще има много компании и фирми, предприемащи мерки за укрепване на присъствието  на марката си. Поставяйки бранда си в топ позициите в SERP-а (страница с резултати от търсенето), ще бъде по-вероятно потребителите да използват вашите услуги или да купуват вашите продукти. Това също така може да открие възможности за сътрудничество с други компании и организации във вашата индустрия или ниша.

6. Наблегнете на мултимедииното съдържание

Една снимка може да каже повече от хиляди думи. Ето защо включването на видеоклипове във вашата стратегия за SEO е ценен инструмент за получаване и запазване на посетителите на вашия уеб сайт. Изследванията показват, че хората са склонни да придават много по-дълбоко значение на богатите визуални образи и елементи. В резултат на това използването на добре произведено видео в представянето на марката Ви ще спечели много повече харесвания, отколкото дори най-добрия текст.

7. Инвестирайте в съдържанието

Запълването на уеб страниците със скучно, преработено съдържание няма да ви спечели никакви фенове. Наемането на професионален писател който да направи висококачествени и оригинални статии, отчети, рецензии и описания на продуктите, ще установи солидно присъствие на марката Ви в интернет пространството. Цифровите технологии стават все повече се усъвършенстват, което означава, че повече от всякога фирмите и търговските марки трябва да се ангажират и да си взаимодействат със своите целеви пазари. Разбира се, можете да направите много повече, отколкото да използвате само тези седем функции, но като за начало са достатъчни.