social media sofia

Какво означава интернет маркетинг?

В последно време се набляга на понятия като интернет маркетинг, интернет реклама, онлайн реклама и т.н. Но какво всъщност представляват всички тези понятия за човек, който никога не е имал достъп до тях. Най-общо казано, това е използване на ресурсите, които ни предлага интернет, за да представим и промотираме дадена услуга на широката общественост. В последните години интернет напредна много, като по този начин предоставя възможност на хората със среден и малък бизнес да достигнат до максимален брой хора. Общо взето той се подчинява на класическия маркетинг, но тук не се изисква толкова усилия. Чрез правилната стратегия вие можете да достигнете до максималена аудитория чрез минимум ресурси.

Към интернет маркетинга влизат следните понятия:

online marketing strategiq

Имейл маркетинг

Mного фирми използват този инструмент, за да стигнат до настоящи клиенти, като изпращат имейли с информация за нови продукти или отстъпки. Също така може да предложите на нови клиенти да се абонират за Вашата страница или услуга, като по този начин ще научават първи за новостите около вас.

Онлайн реклами

Tова става чрез поставяне на реклами на търсачки като Google. Мултимедийните реклами създават по-голяма ангажираност за Вашите потребителите, отколкото създаването на текстови реклами. Тук ще научите повече за Вашите клиенти, като например, какво количество време прекарват, разглеждайки Вашата реклама.

YouTube маркетинг

YouTube е номер едно място за създаване и споделяне на видеосъдържание. Много фирми се опитват да създадат видеосъдържание с цел видеоклипът им да бъде “заразителен”, но тези шансове са малки. Вместо това е по-добре да се съсредоточите върху създаването на полезни и конструктивни видеоклипове тип “как да направим нещо”.

Google+ маркетинг

Google Plus или Google+ е социална мрежа от Google. Google+ стартира с много фенове като евентуален конкурент на Facebook. Идеята е доста подобна на другите услуги за социални мрежи, но Google се опитва да разграничи Google+, като позволява повече прозрачност на това с кого споделяте и как си взаимодействате.

Доверете се на нашият дългогодишен опит!

Facebook маркетинг

Приятелската среда на Facebook изисква активна социална маркетингова стратегия. Ще започнем, като създадем страница за бизнеса ви във Facebook. Ще се обърне специално внимание на оформлението, тъй като визуалният компонент е ключов аспект. Facebook е място, където хората отиват да се отпуснат и да разговарят с приятели, така че трябва да използвате лек и приятен тон. И не забравяйте, че органичният обхват във Facebook може да бъде изключително пагубенл Помислете за рентабилна стратегия за рекламиране, която може да окаже голямо влияние и върху Вашето присъствие в тази мрежа.

Pinterest маркетинг

Pinterest е един от най-бързо развиващите се маркетингови тенденции в социалните медии. Платформата, ориентирана към изображението, е идеална за търговия на дребно. Всеки може да се възползва от възможностите на Pinterest за социални цели или реклами, водещи до продажби. Pinterest дава възможност на бизнеса да покаже своите продуктови предложения, като същевременно развива индивидуалността на марката. Когато развивате стратегията си за Pinterest, не забравяйте, че основната аудитория на социалната мрежа е женската. Ако сте ориентирани към тях, трябва да присъствате в тази социална мрежа!

Използване на Twitter

Twitter е социалният маркетингов инструмент, който ви позволява да споделяте актуализациите си в мрежата. Следвайте хора във вашия отрасъл или сродни области, а в замяна трябва да спечелите постоянен поток от последователи. Смесете вашите tweets със специални оферти, отстъпки, новини със забавления и бонуси, за да изградите популярност на марката си. Не забравяйте да отговаряте на запитванията към вас когато е възможно. Използването на Twitter като маркетингов инструмент се върти около диалога и комуникацията, така че, взаимодействате възможно най-много с потребителите си, за да изградите доверие в тях.

LinkedIn маркетинг

LinkedIn е един от най-професионалните сайтове за социален маркетинг. LinkedIn е чудесно място за провеждане на професионален диалог с хора в подобни отрасли и осигурява място за споделяне на съдържание със съмишленици. Насърчавайте клиентите или клиентите да дадат на бизнеса ви препоръка във вашия профил в LinkedIn. Препоръките правят бизнеса ви по-надежден за нови клиенти. Също така прегледайте раздела “Въпроси” на LinkedIn; даването на отговори Ви помага да се утвърдите като човек който се интересува от мнението на клиентите си и по този начин да спечелите доверие им.

Зад всяка успешна маркетингова стратегия стои огромно количество кафе.

Какви услуги предлагаме?

  • Цялостно създаване на страница с услугата която искате да предложите.
  • Оформяне на страницата – снимки, информация, разпределение на съдържанието.
  • Дългосрочна стратегия за поддържане на страницата.
  • Редовно публикуване на новини на страницата ви – снимки,текст,видео и т.н.
  • Отговаряне на съобщения и ревюта от клиенти.
  • Разработване на реклами привличащи вниманието като конкурси и промоции.
  • Изготвяне на статистика за развитието на съответната страница.
  • Изготвяне на платена рекламна стратегия която да доведе до създаването на нови клиенти.
webmonster online marketing office

Създаване на Google AdWords кампания

adwords campain sofia

Това е собствената рекламна услуга на Google, която Ви позволява да поставите уебсайта си на челни места в страницата с резултати от търсенето (SERP), като заплатите за тази услуга. Не е нужно да чакате новия сайт да се популяризира, за да достигат потребителите до него . Чрез използване на платено търсене можете да видите незабавен ефект и това не е толкова трудно за използване или скъпо, колкото си мислитe. Платеното търсене е терминът, който използваме за рекламиране в списъците на търсачката. Те обикновено се появяват в горната част на страницата или отстрани и все повече изглеждат като органични резултати. В момента Google поставя върху тях малък жълт етикет “Ad”.

google premier sofia partner

Google разглежда колко подходяща и полезна е рекламата Ви за хората които търсят услугата ви. Той също така преглежда колко кликвания е получила предишната Ви реклама, позната още като (CTR). Колкото по-висок е качественият Ви резултат, толкова по-добре. Дори ако максималната Ви оферта е по-малка от тази на конкурента ви, може да се появи над рекламата му, ако качественият Ви рейтинг е по-добър.

Плащате Google AdWords всеки път, когато някой кликне върху вашата реклама. Цената, която сте готови да платите за всяко кликване, се нарича цена на кликване (CPC). Можете да изберете максимална сума на офертата и ако изберете автоматичната опция, Google избира сумата на офертата за Вас в рамките на бюджета Ви и теоретично Ви осигурява възможно най-много кликвания в рамките на този бюджет. Съществува и друга по-рядка опция, наречена цена на импресия (CPM). Тук плащате на всеки 1000 пъти, когато рекламата Ви се показва. Потребителят не е нужно да кликва на нея. AdWords работи толкова добре, че едно проучване установи, че 40% от потребителите не знаят, че Google Adwords са реклами.