social media sofia

Какво означава интернет маркетинг?

В последно време се набляга на понятия като интернет маркетинг, интернет реклама, онлайн реклама и т.н. Но какво всъщност представляват всички тези понятия за човек, който никога не е имал достъп до тях. Най-общо казано, това е използване на ресурсите, които ни предлага интернет, за да представим и промотираме дадена услуга на широката общественост. В последните години интернет напредна много, като по този начин предоставя възможност на хората със среден и малък бизнес да достигнат до максимален брой хора. Общо взето той се подчинява на класическия маркетинг, но тук не се изисква толкова усилия. Чрез правилната стратегия вие можете да достигнете до максималена аудитория чрез минимум ресурси.
social-marketing

Към интернет маркетинга влизат следните понятия, като ще разгледаме всяко от тях по отделно:

Маркетинг на социалните мрежи

– с все повече навлизащите социални мрежи в нашия живот, наличието на старници в тези общества е задължителен фактор за достигане до максимален брой хора в днешно време.

Оптимизация за търсачки (SEO оптимизация)

– това представлява оптимизация за търсачките, тоест, сайта Ви се оптимизира по определени критерии, за да се издигне в класирането за определена услуга. Това е сложен процес, който включва дългосрочна стратегия, като оптимизиране на ключови думи, изграждане на линк профил на Вашия сайт, изследване на конкуренцията и т.н.

opened-letter

Имейл маркетинг

– много фирми използват този инструмент, за да стигнат до настоящи клиенти, като изпращат имейли с информация за нови продукти или отстъпки. Също така може да предложите на нови клиенти да се абонират за Вашата страница или услуга, като по този начин ще научават първи за новостите около вас.

Онлайн дисплейни реклами

– това става чрез поставяне на реклами на търсачки като Google. Мултимедийните реклами създават по-голяма ангажираност за Вашите потребителите, отколкото създаването на текстови реклами. Тук ще научите повече за Вашите клиенти, като например, какво количество време прекарват, разглеждайки Вашата реклама.

internet-marketing

Използване на Facebook за социален маркетинг

Приятелската среда на Facebook изисква активна социална маркетингова стратегия. Ще започнем, като създадем страница за бизнеса ви във Facebook. Ще се обърне специално внимание на оформлението, тъй като визуалният компонент е ключов аспект на Facebook изживяването.

Facebook е място, където хората отиват да се отпуснат и да разговарят с приятели, така че трябва да използвате лек и приятен тон. И не забравяйте, че органичният обхват във Facebook може да бъде изключително пагубен, така че помислете за рентабилна стратегия за рекламиране в Facebook, която може да окаже голямо влияние и върху Вашето присъствие в тази мрежа.

tree-social-marketing-icons

Google+ за маркетинг

Google Plus (известен също като Google+) е социална мрежа от Google. Google+ стартира с много фенове като евентуален конкурент на Facebook. Идеята е доста подобна на другите услуги за социални мрежи, но Google се опитва да разграничи Google+, като позволява повече прозрачност на това с кого споделяте и как си взаимодействате. Той също така включва всички услуги на Google в себе си.

Кръгове

Кръговете са само един от начините за създаване на персонализирани социални среди, независимо дали са центрирани около работа или лични дейности. Вместо да споделяте всичко с аудитория от стотици или хиляди хора, услугата има за цел да персонализира споделянето с по-малки групи. Подобни функции вече са достъпни и за Facebook.

Обикновено, коментирането на публикацията на някой друг в Facebook често позволява на приятели на нашите приятели да виждат публикацията и да постват коментари. В Google+ публикацията по подразбиране не става видима за хора, които първоначално не са включени в кръга, в който е била споделена. Потребителите на Google+ могат също така да изберат дали постовете им да се виждат от всички(дори и такива без профили) и да са отворени за коментари от другите потребители на Google+.
web-services

Използване на Pinterest за маркетинг

Pinterest е един от най-бързо развиващите се маркетингови тенденции в социалните медии. Платформата, ориентирана към изображението, е идеална за търговия на дребно. Всеки може да се възползва от възможностите на Pinterest за социални цели или реклами, водещи до продажби.

Pinterest дава възможност на бизнеса да покаже своите продуктови предложения, като същевременно развива индивидуалността на марката с увлекателни и уникални пинбордове. Когато развивате стратегията си за Pinterest, не забравяйте, че основната аудитория на социалната мрежа е женската. Ако сте ориентирани към тях, трябва да присъствате в тази социална мрежа!

planet-connected-continents

Използване на Twitter

Twitter е социалният маркетингов инструмент, който ви позволява да споделяте актуализациите си в мрежата. Следвайте хора във вашия отрасъл или сродни области, а в замяна трябва да спечелите постоянен поток от последователи.

Смесете вашите tweets със специални оферти, отстъпки, новини със забавления и бонуси, за да изградите популярност на марката си. Не забравяйте да отговаряте на запитванията към вас когато е възможно. Използването на Twitter като маркетингов инструмент се върти около диалога и комуникацията, така че, взаимодействате възможно най-много с потребителите си, за да се грижите и да изградите доверие в тях.

marketing-services

Използване на LinkedIn за маркетинг

LinkedIn е един от най-професионалните сайтове за социален маркетинг. LinkedIn е чудесно място за провеждане на професионален диалог с хора в подобни отрасли и осигурява място за споделяне на съдържание със съмишленици.

Насърчавайте клиентите или клиентите да дадат на бизнеса ви препоръка във вашия профил в LinkedIn. Препоръките правят бизнеса ви по-надежден за нови клиенти. Също така прегледайте раздела “Въпроси” на LinkedIn; даването на отговори Ви помага да се утвърдите като човек който се интересува от мнението на клиентите си и по този начин да спечелите доверие им.

social-media-marketing

YouTube

YouTube е номер едно място за създаване и споделяне на видеосъдържание и може да бъде и невероятно мощен маркетингов инструмен. Много фирми се опитват да създадат видеосъдържание с цел видеоклипът им да бъде “заразителен”, но в действителност тези шансове са доста малки. Вместо това е по-добре да се съсредоточите върху създаването на полезни и конструктивни видеоклипове тип “как да направим нещо”. Тези видеоклипове също така имат допълнителна полза за класирането Ви в резултатите от търсенето, затова не подценявайте силата на видеосъдържанието!

digital-marketing-services

Instagram

Приложението за споделяне на снимки и видео бързо се превърна в най-популярния сайт за социални медии. Повече от половината (51%) от активните потребители на платформата посещават ежедневно сайта, а 35% казват, че го проверяват няколко пъти на ден.

Instagram е чудесно средство за повишаване на популярността на марката и представянето на вашите продукти. 70% от потребителите на Instagram отделят време да търсят определена марка. Платформата Ви позволява да популяризирате марката и продукта си по приятен, автентичен начин, без да натрапвате на клиентите си.

improving-online-presence

Създаване на Google AdWords кампания

Това е собствената рекламна услуга на Google, която Ви позволява да поставите уебсайта си на челни места в страницата с резултати от търсенето (SERP), като заплатите за тази услуга.
Не е нужно да чакате новия сайт да се популяризира, за да достигат потребителите до него . Чрез използване на платено търсене можете да видите незабавен ефект и това не е толкова трудно за използване или скъпо, колкото си мислите …

Платеното търсене е терминът, който използваме за рекламиране в списъците на търсачката. Те обикновено се появяват в горната част на страницата или отстрани и все повече изглеждат като органични резултати. В момента Google поставя върху тях малък жълт етикет “Ad”.

ascending-direction

Качествен рейтинг

Google разглежда колко подходяща и полезна е рекламата Ви за хората които търсят услугата ви. Той също така преглежда колко кликвания е получила предишната Ви реклама, позната още като честотата на кликване (CTR) и колко подходяща е целевата Ви страница.

Колкото по-висок е качественият Ви резултат, толкова по-добре. Всъщност, дори ако максималната Ви оферта е по-малка от тази на конкурента ви, все пак може да се появи над рекламата му, ако качественият Ви рейтинг е по-добър.

different-devices

Наддаване

Плащате Google AdWords всеки път, когато някой кликне върху вашата реклама. Цената, която сте готови да платите за всяко кликване, се нарича цена на кликване (CPC).

Можете да изберете максимална сума на офертата и ако изберете автоматичната опция, Google избира сумата на офертата за Вас в рамките на бюджета Ви и теоретично Ви осигурява възможно най-много кликвания в рамките на този бюджет. Съществува и друга по-рядка опция, наречена цена на импресия (CPM). Тук плащате на всеки 1000 пъти, когато рекламата Ви се показва в резултатите от SERP-а. Потребителят не е нужно да кликва на нея.

AdWords работи толкова добре, че едно проучване установи, че 40% от потребителите не знаят, че Google Adwords са реклами. Търсещите могат лесно да игнорират органичните резултати от търсенето надолу, в зависимост от качеството рекламата.

improve-your-business

Какви услуги предлагаме?

Тук се включва създаване на страница във Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, Youtube, Google+ и др.

  • Цялостно създаване на страница с услугата която искате да предложите.
  • Оформяне на страницата – снимки, информация, разпределение на съдържанието.
  • Дългосрочна стратегия за поддържане на страницата.
  • Редовно публикуване на новини на страницата ви – снимки,текст,видео и т.н.
  • Отговаряне на съобщения и ревюта от клиенти.
  • Разработване на реклами привличащи вниманието като конкурси,промоции и т.н.
  • Изготвяне на статистика за развитието на съответната страница.
  • Изготвяне на платена рекламна стратегия която да доведе до създаването на нови клиенти.